FAQ

Veel gestelde vragen

Online kaartverkoop

Stap 1: ga naar https://tickets.az.nl/nl/account/login (klik op de link of kopieer deze in je browser)

Stap 2: Klik op “Wachtwoord vergeten ?”

Stap 3: Voer jouw klantnummer in. Weet je je klantnummer niet vul dan je e-mailadres in.

Stap 4: Selecteer “Wachtwoord opvragen”

De volgende melding verschijnt in beeld: Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link waarmee je jouw wachtwoord in kunt stellen.

Stap 5: Open de e-mail.

Stap 6: Klik op de link in de email en stel daarna je wachtwoord opnieuw in. Daarna kun je via “Ga naar jouw account” je profiel beheren.

Je kunt op naam voor een andere AZ'ers kaarten bestellen door eerst nadat je ingelogd bent via https://tickets.az.nl/nl/account/friends de andere AZ'er aan jouw account toe te voegen. Je hebt daarvoor de achternaam (zonder tussenvoegsel), het klantnummer en de pincode, die de andere AZ'er bij zijn account heeft ingesteld, nodig.

Als je vervolgens jouw kaarten selecteert kun je in het winkelmandje de kaart op naam van de andere AZ'er zetten. 

Let erop dat de achternaam is ingevoerd zonder tussenvoegsel.

Zie het roodgekaderde klantnummer in onderstaande afbeelding. De 8 cijfers op jouw (seizoen)clubkaart zoals in onderstaande voorbeeld is jouw persoonlijke klantnummer.



Mochten de tips je nog niet voldoende helpen kun je de afdeling kaartverkoop per email bereiken via klantenservice@az.nl of bel 072-5478036.

AZ Clubkaart

Dit is een kaart waarmee men bij de verkoopkanalen voor thuis- en uitwedstrijden van AZ wedstrijdkaarten kan kopen. Vraag hier direct een AZ Clubkaart aan.

De AZ Clubkaart is gratis indien je voor een digitale clubkaart per email kiest, voor het thuisgestuurd krijgen van een pasje vragen we een bijdrage van €2,50. Een AZ Clubkaart kan online worden aangevraagd, of in het AZ Fancentrum. Klik hier om een AZ Clubkaart aan te vragen.

De AZ Clubkaart is 8 kalenderjaren geldig, hierna dient men opnieuw een AZ Clubkaart aan te vragen. Hierover krijgt men automatisch bericht.

Een AZ Clubkaart kan online worden aangevraagd, of in het AZ Fancentrum. Vraag direct een AZ Clubkaart aan.

Indien je hebt gekozen voor een digtitale clubkaart per e-mail dan ontvang je deze na je bestelling binnen een uur in je mail. Heb je gekozen om een pasje thuisgestuurd te krijgen, dan ontvang je deze maximaal 2 weken na de aanvraag.

Je kunt bij het aanvragen van een AZ Clubkaart niet direct je AZ Clubkaart meenemen. Kies je voor een digitale clubkaart per e-mail, dan ontvang je je clubkaart later per e-mail. Heb je gekozen om een pasje thuisgestuurd te krijgen, dan ontvang je deze binnen ongeveer 2 weken.

Dit aantal varieert per wedstrijd en lees je bij de wedstrijdinformatie van de betreffende wedstrijd.

Je ontvangt in de maand dat de AZ Clubkaart verloopt automatisch per email bericht om de clubkaart te verlengen. Heb je een AZ Clubkaart gehad en is deze inmiddels verlopen, dan kan je zelf een nieuwe aanvragen.

Als je AZ Clubkaart kwijt is, of is gestolen, laat ons dit dan per e-mail weten (klantenservice@az.nl). De oude AZ Clubkaart wordt dan geblokkeerd en is niet meer bruikbaar.  Je wordt geinformeerd over hoe je in het bezit komt van een nieuwe AZ Clubkaart.

Dit kan verschillende oorzaken hebben: 

  1. Je hebt gekozen voor een digitale clubkaart per e-mail. Deze hebben we dan na je aanvraag per e-mail verzonden naar het aan op dat moment aan je account gekoppelde e-mailadres. We adviseren je om je e-mail te checken en evt. ook je spam/reclame/ongewenste e-mail te controleren.
  2. Heb je gekozen voor een AZ Clubkaart per post thuis te ontvangen en heb je de bestelling langer dan 4 weken geleden geplaatst, stuur ons dan even een e-mail (klantenservice@az.nl).

Dit kan verschillende oorzaken hebben: 

  1. Je hebt een AZ Seizoenkaart, jouw AZ Clubkaart is dan geblokkeerd. 
  2. Je hebt een Waaghals- of AllstarZ Clubkaart, jouw AZ Clubkaart is dan geblokkeerd.
  3. De AZ Clubkaart is niet meer geldig. Controleer de datum achterop de AZ Clubkaart. 
  4. De AZ Clubkaart is als vermist/gestolen opgegeven en geblokkeerd door AZ. 
  5. Je hebt een lidmaatschap, clubkaart of seizoenkaart bij een andere Nederlandse voetbalclub. De KNVB ziet toe op het clubkaartbezit in Nederland en kan de geldigheid van je AZ Clubkaart hebben geblokkeerd.
  6. De AZ Clubkaart is gebruikt om kaarten te kopen die op de secondaire markt zijn belandt en hierdoor geblokkeerd door AZ.

Dit is niet mogelijk. Dit geldt zowel voor Clubkaarten van andere clubs als een Clubkaart van AZ .

Na je aanvraag is je AZ Clubkaart getoetst door de KNVB, je kunt daarna kaarten bestellen.

Mochten de tips je nog niet voldoende helpen kun je de afdeling kaartverkoop per email bereiken via klantenservice@az.nl of bel 072-5478036.

Fancentrum

AZ-artikelen zijn verkrijgbaar in het AZ Fancentrum dat gelegen is op de eerste verdieping in het hoofdgebouw van het AFAS Stadion.

Maandag 13:00-17:00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 10:00-17:00 uur.

Op de dagen waarop AZ een thuiswedstrijd speelt in het AFAS Stadion is het AZ Fancentrum (buiten reguliere openingstijden) twee uur voor aanvang van de wedstrijd tot een half uur na het laatste fluitsignaal geopend. Tijdens de wedstrijd zijn de deuren gesloten.

Ja, bestellen van artikelen is mogelijk in de webshop. Na betaling van je bestelling worden de producten bij je thuisbezorgd.

Webshop

Ruilen & Retourneren

Mocht je bestelling toch niet helemaal naar wens zijn, dan vindt je hier hoe je kunt ruilen of retourneren.

We ontvangen je artikel(en) graag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.

LET OP: bedrukte shirts kunnen niet geretourneerd worden.

Niet goed, geld terug.

Stuur de pakbon (of een kopie hiervan) mee en schrijf hierop wat u wilt ruilen en welk artikel u graag ontvangt.

Vermeld ook je IBAN rekeningnummer indien je liever je geld terug wilt.

Artikel(en) ongedragen en in originele verpakking : je mag natuurlijk altijd passen.

Wil je een artikel ruilen, dan kan dit ook in het A Fancentrum in het AFAS Stadion : Maandag 13-17 uur, Dinsdag t/m zaterdag 10-17 uur.

Je kunt het pakketje (kosteloos) opsturen naar :

AZ fancentrum

Antwoordnummer 333

1800 VB Alkmaar

Wij zijn ook te bereiken via 072-5478032 of fancentrum@az.nl

Wij verzenden alle bestellingen via Van Straten Post. Treft de postbode je niet thuis, dan zal hij een tweede afleverpoging doen. Ben je opnieuw niet thuis, dan ontvang je een kennisgeving in de brievenbus en wordt het pakket voor je klaargelegd op een postkantoor bij jou in de buurt.

Bestelde artikelen worden, indien voorradig, binnen drie werkdagen bij je thuis afgeleverd. Buiten Nederland en voor foto's geldt een langere levertijd.

Als je je bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen hebt, stuur dan een e-mail naar fancentrum@az.nl of neem contact op met het AZ Fancentrum via 072 547 80 31. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden respectievelijk bij de hand te houden, zodat wij je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Het bedrag dat je betaalt voor het verzenden van je bestellingen binnen Nederland bedraagt altijd € 5,50. Hoe zwaar of groot de omvang van je totaalbestelling ook is, de verzendkosten zijn altijd gelijk.

Je hebt bij ons de keuze uit twee verschillende betalingsmogelijkheden. Deze methodes zijn gegarandeerd veilig en bieden de grootst mogelijke flexibiliteit. Je kunt kiezen om te betalen via iDeal of creditcard.

Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruikmaken van iDEAL zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Voor alle producten in ons assortiment gelden fabrieksgaranties. Dat betekent dat je recht hebt op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel. Mocht je vragen hebben of wil je aanspraak maken op de garantie, stuur dan een e-mail naar fancentrum@az.nl.

AZ respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. We willen het winkelen op AZ.nl zo persoonlijk mogelijk maken, waarbij we gebruikmaken van je persoonlijke gegevens. Informatie over de aankopen stelt ons in staat om de site te personaliseren en om aanbevelingen te doen. AZ stelt je klant- en aankoopgegevens niet ter beschikking van derden zonder je daar vooraf toestemming voor te vragen.

Heb je suggesties voor onze webshop, ons assortiment of voor een ander onderdeel? Stuur dan een e-mail naar fancentrum@az.nl. Wij stellen je mening erg op prijs.

Seizoenkaart

Jouw seizoenkaart geeft recht op toegang bij de voor publiek toegankelijke thuiswedstrijden van het eerste elftal van AZ in de Eredivisie, exclusief de wedstrijden in de eventueel te spelen play-offs. Daarnaast is bij wedstrijden die met beperkt publiek gespeeld kunnen worden de Voorrangsregeling Seizoenkaarthouders 20-21 van toepassing.

Als seizoenkaarthouder krijg je bij schaarste voorrang op kaartverkoop voor de voor publiek toegankelijke Europese-, KNVB Beker-wedstrijden en play-offs. Daarnaast is bij wedstrijden die met beperkt publiek gespeeld kunnen worden de Voorrangsregeling Seizoenkaarthouders 20-21 van toepassing.

T/m 30-06-2020 reserveren we jouw seizoenkaart. Tot die tijd ben je gegarandeerd van plaatsbehoud en kun je jouw seizoenkaart verlengen. Na die datum wordt jouw plek vrijgegeven en kunnen ook andere fans jouw plaats bestellen.

Je kunt jouw seizoenkaart online verlengen en betalen via iDeal. Verlengen kan ook bij de kaartverkoopbalie in het AZ Fancentrum. Aan de balie kun je per pin of contant betalen.

Tot en met 15-06-2020 hebben seizoenkaarthouders het exclusieve recht om te verplaatsen en/of om een plek bij te kopen voor familie en vrienden. Na deze datum kunnen ook onze andere fans een seizoenkaart bestellen. Om een extra kaart of een andere plaats te bestellen dien je eerst het verleng-proces voor je huidige plaats te starten. In de winkelmand klik je op ‘extra seizoenkaart of verplaatsen’. Je kunt nu zien welke mogelijkheden er zijn en een keuze maken. In geval van een verplaatsing kun je na een keuze te hebben gemaakt je oude plaats weer uit de winkelmand verwijderen.

Iedereen krijgt voor het seizoen 2020-2021 een nieuwe seizoenkaart.

Als je een keer niet naar een thuiswedstrijd kunt, dan kun je jouw seizoenkaart uitlenen aan iemand anders. Je blijft wel altijd persoonlijk verantwoordelijk voor de gedragingen van degene aan wie je jouw seizoenkaart uitleent.

Kinderen tot en met 12 jaar* krijgen tot 60% korting en jeugd in de leeftijd van 13* tot en met 18* jaar krijgt tot 40% korting op de standaardtarieven van een seizoenkaart, met uitzondering van de vakken B1 t/m F2 en M.

Jongvolwassenen in de leeftijd van 19* tot en met 24* jaar krijgen in de vakken J en V t/m Y tot 20% korting op de standaardtarieven van een seizoenkaart.

* = de peildatum voor deze leeftijd is 1 juli 2020

Met een kinderseizoenkaart ben je automatisch lid van juniorclub De Waaghalzen. Met een jeugdseizoenkaart ben je automatisch lid van de AZ AllstarZ.

Op vak U op de Molenaar-tribune geldt voor supporters geboren voor 01-07-1955 een speciaal tarief.

Er zijn seizoenparkeerkaarten verkrijgbaar voor P8 of P9 waarmee je elk thuisduel verzekerd bent van een parkeerplaats dichtbij het stadion.

Seizoenparkeerkaarten zijn één jaar geldig. Na verlenging ontvang je per post een nieuwe seizoenparkeerkaart.

De vakken W en X1 op de Van der Ben-tribune zijn speciaal gereserveerd voor fans die de wedstrijd staand willen volgen.  

Onder alle tribunes van het AFAS Stadion bevinden zich horecapunten waar je in verband met de RIVM-richtlijnen tijdelijk beperkt terecht kunt voor snacks en drankjes. 

Je krijgt op vertoon van jouw seizoenkaart 10% korting op kleding en fanartikelen in het AZ Fancentrum en in de webshop op AZ.nl/webshop.

Het AFAS Stadion is vanaf het seizoen 2020-2021 een rookvrij stadion. Dat geldt voor alle voetbalstadions in Nederland. Er mag vanaf de ingang in het gehele AFAS Stadion niet worden gerookt.

Seizoenkaarten voor het rolstoelterras op de Molenaar-tribune kunnen per mail (klantenservice@az.nl) of telefonisch (072 547 80 36) via de klantenservice van AZ worden aangevraagd.

Stuur een e-mail met jouw klantnummer, naam en huidige seizoenplaats (vak, rij en stoelnummer) naar klantenservice@az.nl met het verzoek om jouw seizoenkaart te annuleren. Je ontvangt daarna van ons een bevestiging van de opzegging.

Alleen nog niet verlengde seizoenkaarten kunnen op een andere naam worden gezet. Dit kan tot en met 30-06-2020 alleen door de huidige kaarthouder bij AZ worden aangegeven. De nieuwe kaarthouder dient al over een account bij AZ Kaartverkoop te beschikken of er een aan te maken  (https://tickets.az.nl/nl/account/register). De huidige kaarthouder vult dit formulier in, waarna binnen 10 werkdagen de reservering voor de seizoenkaart onder het account van de nieuwe kaarthouder wordt geplaatst.

Voor wedstrijden met beperkt publiek is een voorrangsregeling van kracht.

Nee, deze regeling geldt alleen voor wedstrijden die worden afgelast na een besluit van overheidswege ten gevolge van de Coronacrisis.

De voorwaarden die van toepassing zijn op de AZ Seizoenkaart 2020-2021 vind je hier

Je kunt onder bijbetaling de kinder- jeugd- of jong volwassenseizoenkaart opwaarderen naar normaal tarief. Je kunt deze opwaardering onder vermelding van het klantnummer en de seizoenplaats (vak, rij en stoel) aanvragen via klantenservice@az.nl. Het opwaarderen van een kinder- en jeugdseizoenkaart naar normaal tarief kost € 10 per wedstrijd. Het opwaarderen van een jong volwassenseizoenkaart naar normaal tarief kost € 5 per wedstrijd.

Business

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/

Stap 2: Klik op “Wachtwoord of klantnummer vergeten?”

Stap 3: Voer uw klantnummer in.

Weet u het klantnummer niet? Stuur een e-mail naar commercie@az.nl met uw bedrijfsnaam en we sturen u zo snel mogelijk nieuwe inloggegevens toe.

Stap 4: Selecteer “Wachtwoord opvragen.”
De volgende melding verschijnt in beeld: “Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons, met daarin een persoonlijke link waarmee u uw wachtwoord in kunt stellen.”
Let op: deze e-mail gaat naar het adres zoals deze in ons systeem staat geregistreerd, dit is het adres waar wij altijd de E-tickets naar toe mailen!

Stap 5: Open de e-mail.

Stap 6: Klik op de link in de e-mail en stel daarna uw wachtwoord opnieuw in. Daarna kunt u via “Ga naar jouw account” uw profiel beheren.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/

Stap 2: Klik op “Wachtwoord of klantnummer vergeten?”

Stap 3: Voer uw klantnummer in.

Weet u het klantnummer niet? Stuur een e-mail naar commercie@az.nl met uw bedrijfsnaam en we sturen u zo snel mogelijk nieuwe inloggegevens toe.

Stap 4:  Selecteer “Wachtwoord opvragen.”

De volgende melding verschijnt in beeld: “Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons, met daarin een persoonlijke link waarmee u uw wachtwoord in kunt stellen.”

Let op: deze e-mail gaat naar het adres zoals deze in ons systeem staat geregistreerd, dit is het adres waar wij altijd de E-tickets naar toe mailen!

Stap 5: Open de e-mail.

Stap 6: Klik op de link in de e-mail en stel daarna uw wachtwoord opnieuw in. Daarna kunt u via “Ga naar jouw account” uw profiel beheren.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/ en login.

Stap 2: Klik op “Mijn gegevens” en daarna op “Wijzig gegevens”.

Stap 3: Wijzig hier wat u wilt wijzigen en klik op “Wijzigingen opslaan”. Uit veiligheidsoverwegingen kunt u niet alle gegevens wijzigen. Wilt u dit wel, neem dan contact op met uw accountmanager.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/ en login.

Stap 2: Klik op “Mijn seizoenkaarten”.

Hier vindt u een overzicht van alle producten die aan uw seizoencontract zijn gekoppeld.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/ en login.

Stap 2: Klik op “Tickets beheren”.

Stap 3: Open de desbetreffende wedstrijd. Hieronder vindt u alle tickets die aan uw account zijn gekoppeld en beschikbaar zijn.

Stap 4: Klik op “Download E-ticket”. Uw E-ticket zal worden gedownload.

Stap 5: Sla dit ticket op op uw computer of op uw telefoon.

Stap 6: Herhaal deze stappen tot alle tickets zijn gedownload en opgeslagen.

Stap 7: U kunt de tickets via uw telefoon laten scannen of de tickets uitprinten en deze op de wedstrijddag meenemen.

Let op: U kunt tickets meerdere keren downloaden, maar niet meerdere keren gebruiken. Zorg er dus voor dat u goed bekijkt of er geen dubbele tickets zijn opgeslagen of geprint.

U kunt de e-tickets makkelijk doorsturen naar iemand die wel naar de wedstrijd kan of iemand die met u mee gaat.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/ en login.

Stap 2: Klik op “Tickets beheren”.

Stap 3: Klik vervolgens op “Naar tickets doorsturen”.

Stap 4: Open de desbetreffende wedstrijd en producten “Tickets” en “Parkeerkaarten”.

Stap 5: Selecteer de “Tickets” en/of “Parkeerkaarten” die u wilt doorsturen. U selecteert deze door de check-box aan te vinken.

Stap 6: Sluit de desbetreffende wedstrijden, scroll naar boven en klik op “Nodig uit en stuur door”.

Stap 7: Vul hier alle gegevens in en vergeet niet een persoonlijk bericht te typen voor uw relatie.

Stap 8: Check, check, dubbel check.

Stap 9: Klik op “Tickets doorsturen”.

Stap 10: Uw tickets zijn verstuurd en u keert terug naar de pagina “Tickets beheren”. Uw relatie ontvangt de tickets in zijn inbox en kan deze downloaden.

N.B.

- Wanneer u de desbetreffende wedstrijd opent, kunt u zien aan wie u welke kaarten heeft verstuurd. Ook kunt u zien of uw relatie deze heeft geopend of niet.


Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/ en login.

Stap 2: Klik op “Tickets beheren”.

Stap 3: Klik vervolgens op “Naar tickets doorsturen”.

Stap 4: Open de desbetreffende wedstrijd en producten “Tickets” en “Parkeerkaarten”.

Stap 5: Hier kunt u de tickets annuleren, zodra de tickets zijn geannuleerd worden deze vrij gegeven en kunt u deze tickets opnieuw versturen.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/.

Stap 2: Klik bovenin uw scherm op “Ga naar wedstrijdoverzicht”.

Stap 3: Selecteer uw wedstrijd.

Stap 4: Selecteer uw vak.

Stap 5: Hier heeft u twee keuzes: “Laat het systeem kaarten kiezen” of “kies zelf uw plaatsen”.

Stap 6: Kies het aantal en bevestig uw keuze.

Stap 7: Klik op “Verder gaan met bestelling”.

Stap 8: Check nog één keer uw bestelling, voeg eventueel een parkeerkaart toe en reken af.

Stap 9: Veel plezier.

Stap 1: Ga naar https://hospitality.az.nl/nl/account/

Stap 2: Klik op “Account aanmaken”.

Stap 3: Vul hier uw gegevens in ‘Et Voilla’

Tegemoetkoming

De tegoedbon kan worden ingewisseld bij de aankoop of verlenging van een seizoenkaart of tickets voor thuiswedstrijden van AZ. De verkoopvoorwaarden voor de betreffende wedstrijden blijven van toepassing.

De tegoedbon is online te verzilveren in de ticketshop van AZ. Tevens is de tegoedbon in het AZ Fancentrum te gebruiken bij kaartverkoop.

Ja dat kan. Als je voor 19 mei jouw keuze doorgeeft, zal je de tegoedbon ontvangen voordat de seizoenkaartverlenging start. Het is niet mogelijk een tegoedbon in te wisselen op een reeds verlengde en/of betaalde Seizoenkaart.

Ja dit is mogelijk. De compensatie voor de wedstrijden in Den Haag betreft een kortingscode, deze compensatie betreft een tegoedbon. Beiden zijn samen te verzilveren.

De tegoedbon is geldig tot en met 30 juni 2022.

De coupon voor merchandising is geldig tot en met 30 juni 2021

Je kunt het aankoopbedrag van alle tickets die je gekocht hebt voor de geannuleerde wedstrijden bij elkaar optellen. De bedragen bij elkaar opgeteld vormen de waarde van de tegemoetkoming.

De tegoedbon vertegenwoordigt een waarde van 12% van de aanschafwaarde van een  seizoenkaart en 25% van de aan de aanschafwaarde van een halve seizoenkaart.

Je kunt de voorwaarden Tegemoetkoming Coronacrisis hier raadplegen.

Op basis van de KNVB Standaardvoorwaarden bestaat bij het van overheidswege afgelasten van een wedstrijd geen recht op restitutie. AZ wil als club echter haar supporters tegemoet komen door de Tegemoetkomingsregeling. Indien u alsnog wenst uw geld terug te krijgen, dan biedt AZ u de mogelijkheid, overeenkomstig de Voorwaarden Tegemoetkoming Coronacrisis, in de twaalfde of vierentwintigste maand na ontvangst van uw Tegoedbon/Coupon voor Merchandising hiertoe een schriftelijk verzoek in te dienen.

Ja dat kan, tegen bijbetaling kan het shirt bedrukt worden met naam en/of rugnummer.

Ja dat kan. Voor verzenden rekenen we €5,50 verzendkosten. Je kunt ook kiezen om het shirt gratis af te halen in het AZ Fancentrum, nadat je van ons bericht hebt ontvangen dat je shirt beschikbaar is.

Het shirt is een week eerder beschikbaar dan de reguliere verkoop die start op 1 juli. Je ontvangt van ons nog bericht wanneer je het shirt kunt afhalen.

De shirts zijn beschikbaar in de maten 128, 140, 152, 164, 176, S, M, L, XL & XXL.

Begin juli wordt de hele collectie gepresenteerd.

Dat is nog niet duidelijk. AZ volgt de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice via de email: klantenservice@az.nl