AZ wil het gebruiksgemak van de ticketshop, de website en de webshop zo eenvoudig mogelijk maken. Tot nu toe had je meerdere accounts nodig op deze AZ platformen, dat brengen we met het nieuwe 'Mijn AZ-account' terug naar één inlog.

Heb je meerdere ticketingaccounts met hetzelfde e-mailadres? Dan hebben we deze al direct voor je gekoppeld!

Je kunt je account activeren door je wachtwoord via onderstaand stappenplan opnieuw in te stellen.

Stappenplan

1. Vul jouw emailadres in:

 

2. Je ontvangt binnen enkele minuten een email. Klik vervolgens op wachtwoord resetten:

Ontvang je geen email nadat je jouw emailadres hebt ingevuld? Controleer dan eerst je spam of ongewenste email. Geen email gehad? Neem dan contact op met de afdeling kaartverkoop van AZ via ticketing@az.nl



3. Reset jouw wachtwoord:



4. Vervolgens is jouw account geactiveerd en kun jij met één emailadres en je nieuwe wachtwoord inloggen voor zowel de ticketshop, de webshop als mijn AZ.