AZ wil het gebruiksgemak van de ticketshop, de website en de webshop zo eenvoudig mogelijk maken. Tot nu toe had je meerdere accounts nodig op deze AZ platformen, dat brengen we met het nieuwe 'Mijn AZ-account' terug naar één inlog.

Heb je meerdere ticketaccounts met hetzelfde e-mailadres? Dan hebben we deze al direct voor je gekoppeld!

Je kunt je ticketingaccount opnieuw activeren door jezelf via onderstaand stappenplan opnieuw te registreren op AZ.nl en je huidige ticketingaccount te koppelen.

Stappenplan

1. Vul bij registreren al jouw gegevens in:

 

2. Je ontvangt binnen enkele minuten een email waarmee je jouw nieuwe account kunt activeren. 

Ontvang je de activeringsmail niet? Controleer dan je spam of ongewenste email.

3. Na het activeren wordt je direct doorgelinkt naar het ticketingplatform en kun je met jouw relatienummer jouw ticketingaccount koppelen.



Ondervind je problemen bij het opnieuw registreren of koppelen van je ticketingaccount? Neem dan contact op met de afdeling kaartverkoop van AZ via ticketing@az.nl